Как да поръчам?
Тук ще намериш пълната информация за това как да поръчаш, условията при поръчки и информацията за доставки и връщания. Ако имаш някакъви въпроси, не се колебай да се свържеш с нас.
Информация за плащания:
1. Наложен платеж
За момента това е единственият начин за плащане при нас (blooma.bg). В тези случаи ти трябва да заплатиш пълната стойност при получаването директно на куриера, който извършва доставката до посочения от теб адрес.
Информация за поръчки:
Ние се ангажираме с това да изпратим всички твои поръчки след не повече от 48 часа (2 работни дни) от приемането на поръчката. Изключение правят случаите в които нямаме наличност на дадена стока, за което ще те уведомим възможно най-скоро.
– За да ти гарантираме, че получаваш точно това, за което си платил/а, ние ти предоставяме опцията “Преглед преди плащане”.
– Кошниците, направени по персонализирана (индивидуална) поръчка се заплащат предварително и не подлежат на връщания.
– Всичко, което поръчаш от нашия онлайн магазин (blooma.bg), доставяме лично или чрез куриерска фирма.
– Ако целостта на стоката бъде нарушена по време на доставка или стоките бъдат загубени, отговорност носи единствено куриерската фирма.
Информация за доставки:
1. Стандартната доставката
Извършва в рамките на 3-4 работни дни*, в който период ние подготвяме твоята кошница и я изпращаме с куриерски фирми “Еконт Експрес ООД” или “Спиди АД”.
* Не важи за градовете, които куриерската фирма не обслужва всекидневно. За доставката в такива населени места, ще те уведомим.
1.1 Поръчки преди 12 ч. на обяд
Ако поръчаш преди 12 часа на обяд, ще обработим поръчката ти в същия ден и ще я изпратим до куриерите на следващия. Със стандартна доствка за 1 работен ден, това означава че на 3-тия ден след твоето обаждане, поръчкатa ще бъде пред твоята врата.
Пример А:
Днес е Понеделник 06.05.2019 10:00 часа. Ти заявяваш своята стандартна поръчка по телефона. Ние приготвяме поръчката ти на същия ден. Във Вторник 07.05.2019, ние я доставяме до куриерите, които пък обработват поръчката и ти я доставят в Сряда 08.05.2019
1.2 Поръчки след 12 ч. на обяд
Ако поръчаш след 12 часа на обяд, поръчката ти първо ще бъде обработена на следващия работен ден, след което ще бъде доставена до куриер, който пък ще се погрижи тя да пристигне при теб.
Пример Б:
Днес е Понеделник 06.05.2019 14:00 часа. Ти заявяваш своята стандартна поръчка по телефона. Ние приготвяме поръчката ти на следващия ден Вторник 07.05.2019 ден. В Сряда 08.05.2019 ниe я доставяме до куриерите, които пък обработват поръчката и ти я доставят в Четвъртък 09.05.2019.
1.3 Поръчки в Петък (преди и след 12ч)
За поръчките в направени в Петък важи същото правило както за всички останали стандартни поръчки.
– Ако поръчаш в Петък преди 12ч, можеш да очакваш доставката да бъде извършена във Вторник на следващата седмица.
– За поръчки в Петък след 12ч. на обяд, очаквайте доставка в Сряда в идната седмица.
2. Персонализирани поръчки
Важно е да запомниш, че персонализираните поръчки могат да отнемат и по-дълго време.
3. Поръчки преди празници
Тъй като всички официални празници са почивни/неработни дни, ние не можем да гарантираме приемането на поръчки или извършването на доставки. Затова, ако поръчаш преди празник е добре да вземеш в предвид и неработните дни, за това кога можеш да очакваш доставката.
Ако се колебаеш за това дали даден ден е празник/неработен ден, винаги можеш да се свържеш с нас, за да уточним детайлите.
Пример В:
Искаш твоята поръчка да бъде доставена във втората седмица на Септември.
– Ако поръчаш в Четвъртък 05.09.2019 преди 12ч. на обяд, твоята поръчка ще бъде доставена във Вторник 10.09.2019
– Ако поръчаш в Четвъртък 05.09.2019 след 12ч. на обяд, твоята поръчка ще бъде доставена в Сряда 11.09.2019.
Важно 1:
Ако желаеш твоята поръчка да бъде доставена до някой друг на специално избрана дата от теб, ние също ти предлагаме тази опция. Свържи се с нас сега, за да уточним детайлите.
Важно 2:
Ако се колебаеш за това кога твоята поръчка ще бъде доставена, винаги си добре дошъл/ла да се свържеш с нас, за да се уточним допълнително.
4. Забавяне
Важно е да се отбележи, че не носим отговорност в случаи на забавяне, в които има забавяне от страна на куриера.
Информация за връщане:
Ако искаш да вържеш продукт, можеш да го направиш в рамките на 2 работни дни от деня на получаване на поръчката, като също трябва да заплатиш куриерската услуга за връщане.
Пример: Ако получиш доставката във Вторник 03.09.2019, можеш най-късно да я върнеш чрез куриерска услуга в Четвъртък 05.09.2019